Sokak ile işletmenizde sosyal medyanın rolünü yeniden hayal edin

Sosyal medya, dijital pazarlamanın en büyük etkenlerinden biri olarak kabul edilir, ancak işletmelerin üçte birinden fazlasının hiçbir sosyal medya varlığı yoktur. Bu, büyük ölçüde küçük işletmelerin sosyal medya pazarlamasına yatırım yapacak zamana veya kaynağa sahip olmamasından kaynaklanmaktadır.

Sokak Yazılım sosyal medya yönetim uzmanlarının, takipçileri artırmaya, marka farkındalığını en üst düzeye çıkarmaya ve gelir elde etmeye yardımcı olmak için sosyal medya işlemlerini yönlendirmesine izin verin. Deneyimli ekibimiz, iş vizyonunuzu markanız için uyumlu bir sosyal karaktere dönüştürebilir.

Etkili sosyal medya pazarlaması, müşterilerin bir markayla kişisel düzeyde bağlantı kurmasına yardımcı olur ve marka sadakatini ve müşteri elde tutma oranını artırır. Sosyal medyada reklam vermek, içeriği dağıtmanın ve işi tanıtmanın uygun maliyetli bir yoludur. Facebook, Linkedin ve Instagram gibi popüler sosyal ağlar, hedef pazarlar için etkili içerik dağıtım seçenekleri sunar. Pazarlamacılar ayrıca müşterilerinin konumuna, cinsiyetine, yaşına, ilgi alanlarına, davranışlarına, iş unvanına ve diğer kişisel faktörlere göre içeriği özelleştirebilirler. Ve içerik performansını gerçek zamanlı olarak izleyebilir ve ölçebilirler.

İzleme ve Yönetim

Tipik bir işletmede, sosyal medya yayınlama süreçlerinde farklı pazarlama ekipleri yer alır. Tutarlı marka mesajları oluşturmak için senkronize olmaları gerekse de, genellikle silolarda çalışırlar. Sosyal medya yönetimi çözümleri, sosyal medya, pazarlama ve topluluk ekipleri arasındaki belirsizliği ortadan kaldıran, içerik yayınlamak için roller ve izinler atamanın esnek yollarını sağlar. Aynı zamanda, CMO’lar ve genel yöneticiler, sosyal gönderi performansı ile ilgili ölçümlerle daha bütünsel bir görünüm elde edebilir. Sosyal medya yönetimi çözümleri aynı zamanda sektör anahtar kelimelerini ve rakiplerin isimlerini de izleyebilir ve stratejik iş kararları için önemli bilgiler sağlayabilir.

Dinleme ve Moderasyon

Bir sosyal medya yönetimi çözümü ile, belirlenmiş ekipler marka performansını gösteren marka, ürün ve hashtag’ler için sosyal ifadeleri takip edebilir. Çözümler ayrıca, içeriği optimize etmek ve “sosyal ses paylaşımını” (bir marka için toplam reklam faaliyetinin yüzdesi olarak sosyal medya reklamcılığı etkinliği) izleyerek rakip konuşmalarında görünürlük kazanmak için eğilimleri izler. Ayrıca, günlük katılım yoluyla ilgili müşteri bilgileri sağlar ve akıllı iş kararları alınmasına yardımcı olur.

Yayıncılık

Sosyal medya yönetimi çözümleri, gelişmiş bir içerik takvimini destekleyen gönderiler oluşturabilir. Ayrıca, onları dahili onaylar için yönlendirebilir ve farklı sosyal siteler ve ağlarda yayınlamayı planlayabilir. Çözümler aynı zamanda hedef kitleye en uygun zamanda en etkili içeriği ulaştırmak için coğrafi ve demografik verilere dayalı olarak kitleleri hedefler.

Analitik

Sosyal medya yönetimi, işletmelerin müşterilerini, paylaştıklarını ve en çok ne hakkında konuştuklarını görmelerine yardımcı olacak analizleri de içerir. Ayrıca, sosyal medyadaki müşteri etkileşimlerinden veri toplayarak ve analiz ederek olası marka krizlerini tahmin edebilir. Sosyal analitik, sosyal dinleme verilerini anahtar kelimelere ve duyarlılık analizine göre filtrelemeye yardımcı olur. Etkileşim ölçümlerini ve web sitesi etkinliğini izlemek, pazarlama ekiplerinin hangi günlerin, saatlerin ve içerik türlerinin en etkili etkileşimi tetikleyebileceğini bilmesini sağlar. Analytics ayrıca gelir getirme potansiyeli olan gönderiler veya kampanyalar için yönetici raporları belirleyebilir ve sağlayabilir.